Csináltam egy FIAT OBD2 kábelből egyet ami a pegára csatlakozik, és elvileg K-line kommunikációt használ. Valamikor rákötöm egy protokol felismerőre, meg megmérem milyen sebességgel kommunikál és megpróbálom visszafordítani ;-)
K-line 15.625 k/sec,
http://evoecu.logic.net/wiki/MUT_Protocol
http://ecuhacking.activeboard.com/t38959479/yamaha-fi-diagnostics-tool/
http://forums.openecu.org/viewtopic.php?t=501
Keresés ebben a blogban
2013. március 29., péntek
2010. november 22., hétfő
2010. november 21., vasárnap
2010. november 20., szombat
Mechanikus fokozatkijelző
Végre született egy működő verzió, még kicsit nagy de legalább már működik, és szárazon ki is lett próbálva. A jeladókat felforrasztottam a vezetékre, összekapcsolás után elsőre működött is. A 11mm-es kijelzőt lecserélem egy 20mm-esre a jobb láthatóság kedvéért.
A kijelző dobozkájának elkészítése az, ami szöget ütött a fejembe. Ilyen méretben megfelelő dobozkát sehol nem találok. Első felindulásból műanyag lenne az alapanyag, mostanra kezemben van egy hengeres kivitel, valamint forrasztottam egy nem épp közönségdíjas dobozkát, próba képen nyáklemezből.Csináltam egy fűrészt is fordított dekopírfűrészből felcsavarozva egy polc deszkára, az asszony nagy örömére, mert óriási szemetet gyárt :D
2010. szeptember 8., szerda
Mechanikus fokozatkijelző

2010. február 24., szerda
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)