Keresés ebben a blogban

2013. március 29., péntek

Aprlia OBD

Csináltam egy FIAT OBD2 kábelből egyet ami a pegára csatlakozik, és elvileg K-line kommunikációt használ. Valamikor rákötöm egy protokol felismerőre, meg megmérem milyen sebességgel kommunikál és megpróbálom visszafordítani ;-)
K-line 15.625 k/sec,
http://evoecu.logic.net/wiki/MUT_Protocol
http://ecuhacking.activeboard.com/t38959479/yamaha-fi-diagnostics-tool/
http://forums.openecu.org/viewtopic.php?t=501

2010. november 21., vasárnap

2010. november 20., szombat

Mechanikus fokozatkijelző


Végre született egy működő verzió, még kicsit nagy de legalább már működik, és szárazon ki is lett próbálva. A jeladókat felforrasztottam a vezetékre, összekapcsolás után elsőre működött is. A 11mm-es kijelzőt lecserélem egy 20mm-esre a jobb láthatóság kedvéért.
A kijelző dobozkájának elkészítése az, ami szöget ütött a fejembe. Ilyen méretben megfelelő dobozkát sehol nem találok. Első felindulásból műanyag lenne az alapanyag, mostanra kezemben van egy hengeres kivitel, valamint forrasztottam egy nem épp közönségdíjas dobozkát, próba képen nyáklemezből.
Csináltam egy fűrészt is fordított dekopírfűrészből felcsavarozva egy polc deszkára, az asszony nagy örömére, mert óriási szemetet gyárt :D

2010. szeptember 8., szerda

Mechanikus fokozatkijelző

Elkészült egy változat egy mechanikus fokozatkijelzőre. A működtetése 3 db jeladóval történik, amiből kettő a váltókar felső és alsó jeladója, a harmadik az üres (N) állapot jeladó. Hat sebesség kijelzése 7 szegmenses kijelzőn.